Ik heb mij ook weer bijzonder vermaakt. Ondanks de "langzamere" Skyline toch nog goed mee kunnen komen. Het voordeel van de B klasse is wel dat je minder hard gaat en eventuele botsingen hebben ook minder schade impact. Ik ben deze races wel iets aggresiever gaan rijden omdat ik het verleden merkte dat ik altijd wat te netjes en te aardige was terwijl andere de auto's er letterlijk en verguurlijk tussen gooien voorzien van een "ik zit rechts van je..." In de laatste heat was bultje daar een beetje het slachtoffer van geworden wat hij was in de Focus op het rechte stuk snel, maar in de bochten niet. Aangezien ik Etro en Stifke op mijn start had zitten toch meer even wat meer risico genomen en mij ertussen gewrongen.
Ik had al het vermoedde (en het geluk) dat stikfe ook schade had in de laatste heat, anders had hij er zeker voorbij gekomen. Tweede heat had ik te veel schade op nog mee te komen...
Was erg gaaf, ging inderdaad best goed meteen grote lobby.. Ik denk alleen dat we dit met de R klasse niet hoeven te doen :-)