Author Topic: Minder goed aan FM4  (Read 501 times)

FrankX

• 4th in season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
    • Email
Minder goed aan FM4
« on: 16 October , 2011, 22:44 »
Ik zeg maar één ding en dat zijn die ERG slechte Nederlandse vertaling..

Voorbeeld:
Gedeelde tijd -----????????? zou tussentijd moeten zijn (Engels is dit Spilt time)
Verkoop ontbinden  -----???? (zit in het veilinghuis)
Naloop ----??? zou gewoon Caster moeten zijn.........
exploderen ----??? in autovista zit dat.... zou moeten zijn alles openen of iets dergelijks maar geen exploderen.

Ik hoop dat ze een taalswitch gaan maken waardoor we vrijwillig kunnen switchen naar Engels. Nederlands is bar slecht
« Last Edit: 16 October , 2011, 22:46 by FrankX »

Etro

• 1st in season 8 lobby 1
  • Hero Member
    • Email
Minder goed aan FM4
« Reply #1 on: 16 October , 2011, 23:40 »
Haha, mijn Xbox staat standaard op Engels omdat de Nederlandse teksten altijd te droevig voor woorden zijn :)

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=53.237159,6.627418

bassio

• 3 season 8 lobby 1
  • Hero Member
Re: Minder goed aan FM4
« Reply #2 on: 16 October , 2011, 23:55 »
Ik heb hem ook altijd op engels staan. Minder goed aan fm4:
- Met een lexus ct200h kunnen schakelen terwijl die alleen in automaat verkrijgbaar is en je alleen elektrische geluiden hoort terwijl er toch echt een benzine motor in zit.
- Een aantal circuit zijn wat mijn betreft overbelicht. B.v. Mugello en road america
- ai is dramatisch en te makkelijk
- live ligt er in de avond vaak uit of is erg traag

Etro

• Hero Member
    • Email
« Reply #3 on: 17 October , 2011, 00:36 »
De AI doet soms belachelijke dingen. Als je er achter rijdt remmen ze bizar vroeg(soms gewoon voor de gele lijn begint) en af toe zelf gewoon midden op een recht stuk. Zodra je er echter naast rijdt in de bocht kunnen ze opeens net zo snel als jezelf en gaan ze je weer voorbij als je pecht hebt, of ze beuken je van de baan. Ook al 2x gehad dat bij de start de auto naast mij direct linksaf tegen mij aanreed. Ben lvl40, maar heb nog geen tegenstand gehad van de AI, afgezien van hinderlijk in de weg rijden  of asociaal beuken :).

Gelukkig kopen we het spel uiteindelijk voor de online gameplay, maar iets moeilijker was leuk geweest. Maar wie weet, moet nog 2 of 3 seizoenen en een heeeeeeeeeele lange eventlist.

Etro

• Hero Member
    • Email
« Reply #4 on: 17 October , 2011, 00:38 »
En een vreemde bug met fanatec stuurtjes: als je je stuurtje op een sensitivity hoger dan 270 instelt krijg je opeens zomaar geen credits en XP meer.

x76xdemonx76x

• 2nd season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
  • backspace me maar...
    • Email
« Reply #5 on: 17 October , 2011, 11:14 »
persoonlijk:
- veel circuits overbelicht waardoor je soms toch erg slecht zicht hebt als je in de cockpit rijd
- als je een andere auto wilt pakken voor een race en die nog ff kietelt en je gaat dan weer racen, heb je ineens een heel ander event.
(ik had dat met de c-klasse tour, ik kreeg een race met allemaal amerikaanse bakken.. mijn nissan had een veeeeel lager topsnelheid, dus ik denk, kom ik pak een amerikaan. Zet deze op max c, en ineens krijg ik een ford vs dodge race, ikke weer terug, pak ik een ferrari scuderia en toen moest ik ineens persoon een ford of dodge pakken.. weer terug naar de nissan, en ik kreeg weer mijn 1e race aangeboden...)

NL Intrepid

• Full Member
  • I never think of the future. It comes soon enough.
    • LinkedIn profile
    • Email
« Reply #6 on: 17 October , 2011, 13:08 »
Ik heb 1 keer gehad dat ik 0 XP en credits kreeg, apart dat dat gerelateerd lijkt aan de Fanatec stuurtjes. Behalve die ene keer heb ik gewoon altijd XP en credits gehad en mijn sensitivity staat gewoon op 900.

Ik had ook erg veel problemen met head tracking via Kinect, tot ik er achter kwam dat hij probeerde te focussen op het stuur als hoofd :-) In de tuner de sensor wat verder naar boven gezet en het probleem is opgelost. Moet zeggen dat het best lekker rijd met headtracking, je went er snel aan, gaat vanzelf en je mist het wel als je het uitzet vind ik.
XBL: NL Intrepid - PSN: Intrepid_NL

Etro

• Hero Member
    • Email
« Reply #7 on: 17 October , 2011, 13:26 »
(ik had dat met de c-klasse tour, ik kreeg een race met allemaal amerikaanse bakken.. mijn nissan had een veeeeel lager topsnelheid, dus ik denk, kom ik pak een amerikaan. Zet deze op max c, en ineens krijg ik een ford vs dodge race, ikke weer terug, pak ik een ferrari scuderia en toen moest ik ineens persoon een ford of dodge pakken.. weer terug naar de nissan, en ik kreeg weer mijn 1e race aangeboden...)

Kan het zijn dat de auto's die je selecteerde niet voldeden aan de criteria voor die races? Anders zou het wel vreemd zijn idd. Ik vind het juist wel leuk dat je andere races kunt forceren tijdens je career, in deel 3 moest je soms uren lang banen/klasses rijden die je niet leuk vond.

Etro

• Hero Member
    • Email
« Reply #8 on: 17 October , 2011, 13:27 »
Ik heb 1 keer gehad dat ik 0 XP en credits kreeg, apart dat dat gerelateerd lijkt aan de Fanatec stuurtjes. Behalve die ene keer heb ik gewoon altijd XP en credits gehad en mijn sensitivity staat gewoon op 900.

Ik had ook erg veel problemen met head tracking via Kinect, tot ik er achter kwam dat hij probeerde te focussen op het stuur als hoofd :-) In de tuner de sensor wat verder naar boven gezet en het probleem is opgelost. Moet zeggen dat het best lekker rijd met headtracking, je went er snel aan, gaat vanzelf en je mist het wel als je het uitzet vind ik.

Ik heb tot lvl30 met 900 gespeeld en nooit een probleem gehad. Totdat ik tijdens een race met de instellingen ging klooien, daarna werkt het af en toe met 900, maar ook zomaar niet. Nu dus maar op 270 gezet.

NL Intrepid

• Full Member
    • LinkedIn profile
    • Email
« Reply #9 on: 17 October , 2011, 13:28 »
Mmm vaag, goed in de gaten houden. Hoop wel dat het snel gepatched wordt dan...

Etro

• Hero Member
    • Email
« Reply #10 on: 17 October , 2011, 13:32 »
headtracking moet ik vanavond ook maar even testen.

Etro

• Hero Member
    • Email
« Reply #11 on: 17 October , 2011, 13:58 »
De Fanatec bug: http://www.fanatecwheel.com/news/fix-forza-4-steering-glitch

Wat ik zelf merk is dat ik bij sensitivity op OFF elke bocht drift, ik had het zelfs als ik in een AWB met STM en TCS aan reed. Op 900 kun je de auto inderdaad beter opvangen, maar niet zo extreem als in de video. Ik speel nu op 270 en dat werkt wel goed. Vanavond nog even naar de " linear" setting kijken. 

NL Intrepid

• Full Member
    • LinkedIn profile
    • Email
« Reply #12 on: 17 October , 2011, 14:11 »
Interessant, vanavond maar eens mee spelen :)

Etro

• Hero Member
    • Email
Minder goed aan FM4
« Reply #13 on: 17 October , 2011, 15:40 »
Ik zou er juist lekker afblijven, want bij mij begon het gedonder toen ik er mee ging spelen :)

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=53.237122,6.627540

NL Intrepid

• Full Member
    • LinkedIn profile
    • Email
« Reply #14 on: 17 October , 2011, 16:37 »
Op die ene keer 0 XP/credits na heb ik inderdaad weinig klachten, dus misschien wel het verstandigste inderdaar  ;)