Author Topic: 1e ervaringen Topic  (Read 233 times)

x76xdemonx76x

• 2nd season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
  • backspace me maar...
    • Email
Re: 1e ervaringen Topic
« Reply #15 on: 18 October , 2011, 12:01 »
De afgelopen keren hebben we iedere keer een 3 heat systeem gedaan.. dat was volgens mij goed bevallen bij de meeste..

Daarbij hebben we ook iedere keer het 1e rondje als opwarm rondje gebruikt.

Ik vond t alleen iedere keer zo'n gedoe, piet naar voren, hein naar achteren.. Enigste manier om dit goed te doen zou ingame zijn(maar die optie is er niet) OF eerst op een hele korte baan of drag circuit iedereen in de kwalificatie stand laten finishen.. de next game is dan in volgorde van lobby points. Daarna is t iedere keer reverse order grid, maar omdat je lobby pts blijft krijgen is dat nooit volledig reversed.

Ik ben er bijna uit qua auto.. de klasse word de 1e keer iig gewoon B, twijfel nog tussen stock of full-B.
Reden is dat er voldoende goede B auto's zijn die gewoon stock al goed rijden, maar aan de andere kant doet een setje race banden of verlaging ontzettend veel qua wegligging.

NL Intrepid

• Full Member
  • I never think of the future. It comes soon enough.
    • LinkedIn profile
    • Email
« Reply #16 on: 18 October , 2011, 12:23 »
Auto vrij te kiezen binnen de klasse hoop ik? In FM4 vind ik dat er grotere verschillen tussen de verschillende auto's zijn, wat een positieve invloed heeft op de race. Als voorbeeld de leuke strijd tussen de Ferrari en Audi S4 gisteren op Catalunia. De een voordeel in de bochten, de ander op het rechte stuk. Maakt het erg leuk vind ik persoonlijk :)
XBL: NL Intrepid - PSN: Intrepid_NL

bassio

• 3 season 8 lobby 1
  • Hero Member
« Reply #17 on: 18 October , 2011, 12:41 »
Het maakt mij niet uit of het stock is of niet. Ik denk dat je met stock uiteindelijk veel meer een gelijkwaardige race krijgt. Als je geen stock doet moet je namelijk veel gaan testen en uitzoeken. Lang niet iedereen heeft daar tijd voor en zin in. Ik weet dat Etro en ik avonden en weekenden bezig zijn geweest op zoek naar de juiste storefront setup voor de juiste auto. Als je dat doet heb je al veel voordeel. Je wordt daar dan ook voor beloond, maar lang niet iedereen heeft daar de tijd voor.

Kwalificatie vind ik ook een goed idee, ben ik altijd voor. Ik denk dat je daardoor bij de eerste heat geen probleem krijgt. Maar met de reverse startorder wordt het wel gelijk een chaos denk ik, zeker als je een volle lobby met 16 man hebt. (wel leuk voor de replay).

Ik vond de rolling start ook altijd wel leuk, geeft toch een leuke extra dimensie.

Bakkerdennis

• 5th in season 8 lobby 2
  • Jr. Member
  • **
  • i luv girls, really i do
    • Email
« Reply #18 on: 18 October , 2011, 18:00 »
zit al sinds vrijdag non stop te spelen heb gears 3 ook al gelijk in de kast gepleurd :D

vind het spel echt 100x beter als 3 de interface ziet er ook vele malen beter uit en overzichtelijker

en het community gevoel is veel hoger ook omtrent clubhuis en dergelijke echt wel goed gedaan zo kan je gelijk zien wie en welk clublid online is om te racen

met kinect vindt ik het overgens ruk en hoofd volgen heeft niet echt meerwaarde ja dat als je wanneer je in de cockpit zit en dan naar links of rechts kijk je dan niet meer naar voor kijk :D  met als gevoel die gele y toets

verder hbb we heul erg veul zin om frank weer dwars te gaan liggen :D hou wel van je he xx

dus mensen we gaan weer los op de 24ste tot dan en ik weer nu weer oefenen