Author Topic: kleine nieuwtjes  (Read 632 times)

FrankX

• 4th in season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
    • Email

Alexij NL

• 6th in season 8 lobby 2
  • Full Member
Re: kleine nieuwtjes
« Reply #1 on: 27 March , 2011, 10:09 »
Ik wet niet of het een goed id is om door je hoofd te draaien door de bocht kan kijken... de monitor blijft op dezelfde plaats staan.
Moet ik zeker als ik door een rechter bocht kijk vanuit mijn linkeroog hoek proberen de monitor in de gaten te houden???  :-\

x76xdemonx76x

• 2nd season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
  • backspace me maar...
    • Email
« Reply #2 on: 27 March , 2011, 11:31 »
ik weet het ook niet helemaal, misschien als je meerdere schermen gebruikt??

De "non-user-input" head cam van shift2 lijkt me dan veel beter(want dit is ook waar turn10 zich mee vergelijkt met die headtracking)

lawaai

• 2nd season 8 lobby 1
  • Administrator
  • Hero Member
  • boem is ho!
    • Email
« Reply #3 on: 27 March , 2011, 15:44 »
Ik wet niet of het een goed id is om door je hoofd te draaien door de bocht kan kijken... de monitor blijft op dezelfde plaats staan.
Moet ik zeker als ik door een rechter bocht kijk vanuit mijn linkeroog hoek proberen de monitor in de gaten te houden???  :-\

Denk toch eens na... je draait je hoofd een klein beetje naar links / rechts.. je ogen kunnen alle kanten op hoor :) Dat NFs II lijkt me misselijkmakend om eerlijk te zijn... maar ja ik rij nooit in de cockpit dus dan ook niet gok ik zo :D
oldskoolnl

FrankX

• Administrator
  • Hero Member
    • Email
kleine nieuwtjes
« Reply #4 on: 27 March , 2011, 17:58 »
Ik denk dat het maar minimale bewegingen zullen zijn. Maar het zou al super zijn als je de bocht zou kunnen inkijken.

Voorbeeld van headtracking met kinect http://www.youtube.com/watch?v=0hNQknWWJPo&sns=em

Het zijn van die kleine dingen die het verschil maken.

x76xdemonx76x

• 2nd season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
  • backspace me maar...
    • Email
« Reply #5 on: 28 March , 2011, 00:33 »
ja maar je hoofd een beetje draaien, da's onnatuurlijk mbt tot gaming.. je kijkt namelijk altijd recht voor je, DAAR is je scherm, het een beetje naar links of rechts kijken... ik weet niet hoor...

MAAR als je dus meerdere schermen hebt(zoals forza3 ondersteunt) dan kan ik me wel voorstellen dat dit gaat werken.

En bij shift is t voordeel dat als jij naar links stuurt de camera ook mee naar links gaat, dus je kijkt als t ware door de bocht, wat je volgens zelf ook doet als je een bocht neemt, je kijkt toch waar je heen gaat en niet stug rechtdoor?

Zoals forza3 het nu heeft werkt het ook niet fijn omdat je dan snel je pookje moet pakken, indrukken.. en tegen die tijd is er lang weer een bocht.. dus dat gebruik ik echt nooit als ik in de cockpit rij(ik heb daarbij ook een multiple screen setup en dan dat hij een flink stuk van de auto laat zijn)

lawaai

• 2nd season 8 lobby 1
  • Administrator
  • Hero Member
  • boem is ho!
    • Email
« Reply #6 on: 28 March , 2011, 09:46 »
Ik hoef het pookje niet in te drukken overigens... maar we zullen het zien :D
oldskoolnl

lawaai

• 2nd season 8 lobby 1
  • Administrator
  • Hero Member
  • boem is ho!
    • Email
« Reply #7 on: 04 April , 2011, 16:21 »
http://www.autojunk.nl/2011/04/gelekt-eerste-beelden-forza-4

Nieuwe beelden!
16 man op 1 grid... ooh dat is echt fijn ...
oldskoolnl

Slapshot NL

• 5th in season 8 lobby 1
  • Sr. Member
    • Email
« Reply #8 on: 04 April , 2011, 18:03 »
Ziet er erg goed uit! En 16 man online is natuurlijk helemaal geweldig!

x76xdemonx76x

• 2nd season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
  • backspace me maar...
    • Email
« Reply #9 on: 30 May , 2011, 07:49 »
Spelers van Forza Motorsport 3 kunnen hun profiel importeren in het vierde deel van de raceserie. Dat heeft ontwikkelaar Turn 10 Studios bekendgemaakt.

Afhankelijk van het level dat ze hebben bereikt en de auto's die ze in hun garage hebben staan in Forza 3, krijgen spelers gratis auto's en andere extra's in het vierde deel. Ook de ontwerpen die spelers in het derde deel voor hun auto's hebben gemaakt kunnen in Forza 4 worden geïmporteerd.

Daarnaast onthult de ontwikkelaar dat een gelimiteerde oplage van Forza Motorsport 4 wordt voorzien van een pakket met een vijftal extra auto's. Het pakket wordt alleen bij de eerste batch van Forza 4-exemplaren gevoegd. Gamers die het racespel niet kort na release aanschaffen zullen de auto's naar verwachting later kunnen kopen. Het betreft de Ford Mustang GT Coupe 1965, de Koenigsegg Agera 2011, de Lexus SC300 1997, de RUF RGT-8 2011 en de Tesla Roadster Sport 2011.

Bron

http://www.insidegamer.nl/xbox360/forza-motorsport-4/nieuws/36431/Forza-Motorsport-4-krijgt-importfunctie-vanuit-Forza-3.html

x76xdemonx76x

• 2nd season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
  • backspace me maar...
    • Email
« Reply #10 on: 30 May , 2011, 07:51 »
fok moet ik toch nog die laatste jaren gaan halen..  ;D

Alexij NL

• 6th in season 8 lobby 2
  • Full Member
« Reply #11 on: 30 May , 2011, 13:27 »
Heeft dat met het aantal jaren te maken dan? Wat ik ervan snap is dat je level telt, zou wel handig zijn als ze de voorwaarden vrijgaven...

x76xdemonx76x

• 2nd season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
  • backspace me maar...
    • Email
« Reply #12 on: 30 May , 2011, 14:04 »
Ik weet niet want level 50 heeft toch ook iedereen?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

FrankX

• Administrator
  • Hero Member
    • Email
« Reply #13 on: 05 June , 2011, 10:05 »
Spelers van Forza Motorsport 3 kunnen hun profiel importeren in het vierde deel van de raceserie. Dat heeft ontwikkelaar Turn 10 Studios bekendgemaakt.

Afhankelijk van het level dat ze hebben bereikt en de auto's die ze in hun garage hebben staan in Forza 3, krijgen spelers gratis auto's en andere extra's in het vierde deel. Ook de ontwerpen die spelers in het derde deel voor hun auto's hebben gemaakt kunnen in Forza 4 worden geïmporteerd.

Daarnaast onthult de ontwikkelaar dat een gelimiteerde oplage van Forza Motorsport 4 wordt voorzien van een pakket met een vijftal extra auto's. Het pakket wordt alleen bij de eerste batch van Forza 4-exemplaren gevoegd. Gamers die het racespel niet kort na release aanschaffen zullen de auto's naar verwachting later kunnen kopen. Het betreft de Ford Mustang GT Coupe 1965, de Koenigsegg Agera 2011, de Lexus SC300 1997, de RUF RGT-8 2011 en de Tesla Roadster Sport 2011.

Bron

http://www.insidegamer.nl/xbox360/forza-motorsport-4/nieuws/36431/Forza-Motorsport-4-krijgt-importfunctie-vanuit-Forza-3.html

Mooi, ben ik blij dat ik Forza 3 helemaal heb uitgespeeld. Het is nu wachten op de pre-order ergens. Ik hoop dat er een limited edition komt.
« Last Edit: 05 June , 2011, 13:24 by x76xdemonx76x »

x76xdemonx76x

• 2nd season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
  • backspace me maar...
    • Email
« Reply #14 on: 05 June , 2011, 13:25 »
die foto's in je garage zijn wel mega strak of nie dan!