Author Topic: Algemeen Discussie Topic  (Read 732 times)

x76xdemonx76x

• 2nd season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
  • backspace me maar...
    • Email
Re: Algemeen Discussie Topic
« Reply #30 on: 14 October , 2011, 22:03 »
mycom kan niet leveren, fout in het systeem ofzo iets..

ergens volgende week waarschijnlijk... >:( >:(

dit is toch niet normaal... 31juli besteld en er nu achter komen dat t spel niet aanwezig is...

ik ben niet de enigste trouwens.. kijk maar op tweakers.net....

Morgen maar ff op pad.. straks boos mailtje sturen naar mycom dat ik genoegdoening eis.

Twijfel nog om alleen ff de normale editie te halen en dan de limited edition van mycom toch te laten komen ALS daar tenminste de preorder pack bijzit..

Morgen ga ik iig op pad om m te kopen...

Bart Smit en TopToys hadden alleen nog de gewone editie hier in Boxtel (had ff gebeld)..
Anders moet ik morgen naar Eindhoven om toch de LCE nog ergens proberen te scoren.

Kijk t is misschien maar een spel, maar als ik 31 juli iets bestel, verwacht ik toch op zijn minst een mailtje van "sorry wij kunnen niet op tijd leveren"...
Beetje teleurgesteld ben ik wel!

Slapshot NL

• 5th in season 8 lobby 1
  • Sr. Member
    • Email
« Reply #31 on: 15 October , 2011, 08:49 »
In Eindhoven is de LE ook nergens meer te krijgen. Ik had de mijne gepreordered bij Bart Smit, maar daar hebben ze gewoon de normale besteld ipv de LE. Erg fijn! Ben toen naar Eindhoven gegaan naar de MM voor de LE. Die was helaas net een half uur uitverkocht. Bij de Free Record Shop hadden ze alleen de normale versie binnen gekregen. dus weer teruggegaan naar de MM voor de normale versie. Bij de MM kost die trouwens 45 euro en bij de FRS 60!! Scheelt nogal of nie?!

x76xdemonx76x

• 2nd season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
  • backspace me maar...
    • Email
« Reply #32 on: 15 October , 2011, 09:01 »
inderdaad.. houd mijn plan dus ook op om in eindhoven de lce te gaan halen....
de vraag is of t nu nog de moeite loont om naar eindhoven de rijden voor 15 euro voordeel(tijd/parking/benzine)

misschien toch de lce van mycom laten staan en dan als die binnen is deze die ik vandaaag ga halen weer verkopen

asds73

• 1st in season 8 lobby 2
  • Jr. Member
  • **
  • Brakes only slow you down
    • Email
« Reply #33 on: 15 October , 2011, 15:59 »
het maar een spelletje hoor hahaha maar snap de frustratie
I'm not a complete idiot, some parts are missing.

x76xdemonx76x

• 2nd season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
  • backspace me maar...
    • Email
« Reply #34 on: 15 October , 2011, 18:31 »
inderdaad.. als ik m nu 1 week geleden besteld had had ik er ook minder moeite mee.. maar 3 maanden geleden besteld en er nu achterkomen dat je hem dus gewoon niet kunt leveren... :S

ik heb m vanochtend gekocht bij de MediaMarkt in Eindhoven.. iemand had zijn preorder voor de LCE laten vervallen, dus ik had mooi geluk(EN hij was ook goedkoper als bij de Mycom! €55,-!

Net een beetje kunnen kijken, maar met 1 baby, 1 kleuter, 1 poes en 1 vrouw is dat toch wel lastig ;) haha... vanavond/vannacht ga ik eens goed mijn ogen de kost geven..

x76xdemonx76x

• 2nd season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
  • backspace me maar...
    • Email
« Reply #35 on: 15 October , 2011, 21:18 »
ik mis de autospecs... ?? je kan iedere keer een auto kiezen als je leveld/t, maar ik zie niet wat de specs zijn(dus welke is lichter of welke heeft meer pk...

FrankX

• 4th in season 8 lobby 2
  • Administrator
  • Hero Member
    • Email
« Reply #36 on: 15 October , 2011, 21:55 »
Yep, maar dat maakt het kiezen ook weer leuk. Het is ook een gevoel soms.
Niet alles is met getallen en vergelijken.